ul. Szkolna 5, 44-335 Jastrzębie Zdrój

BIPBIP

Godło Polski

“Każdy ma swój Everest” - finiszujemy

25 listopada odbyła się już ostatnia wycieczka w góry uczestników projektu “Każdy ma swój Everest” w roku 2023 r. Uczestnicy projektu Martynka, Mateusz, Nikodem, Karol, Mikołaj, Wojtek zdobywają 25 szczyt Korony Gór Beskidu Śląskiego. Na tą wyprawę zabraliśmy naszego kolegę z Ukrainy Saszę. Wyruszyliśmy z Bystrej czerwonym szlakiem w stronę Magury (1109 m. n.p.m.) trasa była bardzo wymagająca, cały czas szliśmy pod górę.

Krótki odpoczynek przy Lanckoronie (751 m. n.p.m.) niestety, podczas postoju szybko robi się zimno więc ruszamy dalej. Po około trzech godzinach wędrówki zdobywamy Magurę, tutaj zdjęcie dla potwierdzenia zdobycia szczytu i ruszamy w stronę schroniska. W schronisku “Klimczok pod Magurą” był czas na ciepłą herbatkę i wspólne rozmowy. Wracaliśmy szlakiem niebieskim a śniegu cały czas przybywało. Wszyscy szczęśliwi z kolejnego sukcesu wróciliśmy do naszych ciepłych domów.

Do zobaczenia na kolejnej wycieczce.